This blog is about books, eBooks , my memories .

Friday, March 22, 2013

The visiting





Dear Parmis 
    After gifts, it's time to visit.

    During the Nowruz holiday, people are expected to visit one another (mostly limited to families, friends and neighbors). They will visit the elder first and the elder return their visit later. Iranian people like the guest so much. They believe guest is God's friend. You can try them, I'm sure; you well be surprised …

                   Best Wishes
                        
                            M.T & Wikipedia

                   

    I like spring because I was born in spring , although this spring is a different  spring for me, because  I have a blog  that I like it and I'm going to make better . Last year I learned about internet marketing, Ad words, Ad Sense, SEO…that I didn't know about them, but now I know; I know nothing. We live in the information ocean and I have only one way to learn more and more, but it's easier for me now. I found some people and they helped me to discover new ways to earn money and happiness. I'm not still rich.  but it is possible only with hard work and clear thinking. When I see my inbox every day; I think it will explode with e-mails about earning money, soon. But they tell me that you are in a new way and you must walk in your own way and I'm going to try it.



    I would like to write about goodness but sometimes my posts were not happy because my writing is a reflection of what I see in my life, in my society and I couldn't be quiet when some people had many difficulty in their life, but I didn't want to make you sadly.



   I have many memories, bitter and sweet like you. Sometimes a memory is bitter for the first time because it is painful for us, but years later it called experience and at that time it will be sweet for us. I wrote what was sweet for me. I don't like to remember what make me sadly. However I couldn't describe them well.

    In the end, I'm embarrassing because my English is poor. I promise that I will be better. I'm clever but a little lazy. Thank you for your patient. 
    Keep smiling (Don't worry about me: I can see, hear and I'm young. Only I don't know English well and sometimes I make mistake, finally I'll learn it.)

        All the best 
        M.T




 
پارمیس جان
بعد از عیدی ها ، زمان  عید دیدنی است.
در هنگام تعطیلات نوروز مردم به دیدار یکدیگر می روند ( به دیدار اقوام، دوستان و همسایه ها) . آنها ابتدا به دیدار بزرگترهای  فامیل می روند و بعداً بزرگترها این دیدار را باز می گردانند. مردم ایران مهمان را بسیار دوست می دارند ، آنها اعتقاد دارند مهمان دوست خداوند می باشد. شما می توانید آنها را امتحان کنید، مطمئنم  شگفت زده می شوید.
                                                     با بهترین آرزوها
                                                              م.ت و ویکی پدیا
من بهار را دوست دارم چون من متولد بهار هستم . اگر چه این بهار یک بهار متفاوت برای من است. حالا یک وبلاگ دارم که آنرا دوست می دارم و قصد دارم آن بهتر شود. سال گذشته  درباره ی بازاریابی اینترنتی، ادوردز و ادسنس و سئو و..مطالبی آموختم که قبلاَ نمی دانستم . حالا می دانم که چیزی نمی دانم. ما در اقیانوسی از اطلاعات زندگی می کنیم و من تنها راهی که دارم بیشتر و بیشتر یادگرفتن است.اما حالا آن برای من ساده تر است. من مردمی را یافتم و آنها مرا برای کشف روش های جدیدی برای به دست آوردن ثروت و شادی کمک کردند اگر چه من هنوز ثروتمند نیستم ، اما آن با کار سخت و فکر روشن ممکن است.
زمانیکه من  صندوق ایمیلم  را می بینم ، فکر می کنم که بزودی با ایمیل های دست یابی به پول به زودی منفجر خواهد شد، اما آنها به من می گویند که در یک مسیر جدید هستی و باید در مسیر خودت گام برداری و من می خواهم که آنرا امتحان کنم.
من دوست دارم درباره خوبی بنویسم، اما گاهی پست های من شاد نبودند، چرا که نوشته های من بازتاب  آن چه که من در زندگیم و جامعه ام  می بینم است و نمی توانستم زمانیکه برخی مردم مشکلات فراوانی دارند ساکت بمانم ، اما دوست نداشتم شما را غمگین سازم.
من خاطرات زیادی دارم، تلخ و شیرین مثل شما. گاهی یک خاطره اولش تلخ است چون برایت درد آور است اما سالها بعد آن برایت تجربه می شود و در آن زمان برای ما شیرین خواهد شد.آنچه که من نوشتم برایم شیرین بود. من دوست ندارم آنچه را که باعث غم و اندوه من می شود را به یاد آورم. اگر چه من نتوانستم آنها را خوب توصیف کنم.
در پایان من شرمنده ام که انگلیسی من ضعیف است . قول می دهم که بهتر شود. من باهوشم ولی کمی تنبلم. از صبر شما متشکرم.
لبخند بزنید ( برای من نگران نباشید : من می توانم ببینم ، بشنوم و به اندازه کافی جوانم. تنها انگلیسی را خوب نمی دانم اما سرانجام آن را یاد می گیرم.)

 م.ت


0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com