This blog is about books, eBooks , my memories .

Saturday, July 20, 2013

فایرفاکس، پادشاه بی رقیب سرعت



 
تا چشمانمان را برهم زدیم، دهه اول ماه رمضان سپری شده و دو دهه بعد نیز زودتر از آن چه تصور کنیم ، خواهند گذشت

چند روز قبل وضعیت زندگیم را در هفته قبل برایت توصیف کردم ، هفته ای که با وجود افزایش مسئولیت هایم در خانه، با کاهش شدید فعالیت هایم در اینترنت همراه بود. حس غالبم در آن هفته ، حس خواب آلودگی و کسالت بود. نشستن پای کامپیوتر و چشم دوختن به صفحه نمایش همان و احساس خواب آلودگی و خستگی همان
سپس تصمیم گرفتم که این وضعیت را تغییر دهم ، بنابراین حالا شب ها بیشتر می خوابم و صبح ها دیرتر بیدار می شوم. در عوض روزها انرژی بیشتری دارم و سستی و رخوتم نیز کمتر شده است

اما درس سودمندی که از این هفته فراگرفتم ، اهمیت استراحت و تأثیر آن بر کیفیت زندگی ام بود . ضمن این که دریافتم گاه گاهی ، یک دوره استراحت و تنبلی برایم خوب است،برای زدودن نگرانی ها از ذهنم و آمادگی دریافت افکار و ایده های جدید. اکنون علی رغم همه سختی ها  با انگیزه بیشتری به پیش می روم

دیروز نامه خبری موزیلا را درباره فایر فاکس اُ اِس خواندم. در بخشی از نامه به سرعت بی رقیب موزیلا اشاره شده بود. خب، من همیشه عاشق همین سرعت بالای موزیلا فایر فاکس بوده ام و هستم . اما با خواندن این مطلب تصمیم گرفتم تا در طی هفته از دردسرهایی که سرعت زیاد کارهایم برایم بوجود آورده است برایت بنویسم

امیدوارم موزیلا همچنان پادشاه بی رقیب سرعت بماند و سرعتش به من و گوگل هم سرایت کند. هر چند که گوگل ادعا دارد که خیلی سریع است و سرعت کانکشن ما پایین است که در این مورد هیچ تردیدی وجود ندارد و حق با گوگل است، همیشه حق با گوگل عزیز است

تعجب نکنید ! سرم به جایی نخورده است. فقط امروز که برای تحقیق درباره مؤسسان موزیلا ، بالاجبار بیوگرافی مؤسسان گوگل را برای چندمین بار ، با دقت بسیار مطالعه کردم، دریافتم که آنها واقعاً انسان های نازنین و بی نظیری هستند. بنابراین سعی می کنم یک کم، فقط یک کم کمتر از گوگل و خطای 403 برنجیم



البته شکی نیست ، ما روباه ها بهتریم

با تقدیم احترام                            
M.T                                 



 
 
 

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com