This blog is about books, eBooks , my memories .

Saturday, August 15, 2015

من اول از خودم شروع می کنم

 


« ای برادر تو هـــــمان اندیشه ای
 مابقی تو  استخوان و ریشه ای »

در سده ی اخیر با کشف قدرت تصویر سازی ذهنی و تجسم، بسیاری از معنویون با بزرگنمایی قدرت عظیم اندیشه پذیرفتند که تنها راه دگرگونی جهان، مراقبه، اندیشیدن و تجسم دنیا به شکل آرمانی و دلخواه می باشد. شاکتی گاوین نویسنده ی کتاب پر فروش « تجسم خلاق » اعتقاد دارد که تجسم برای دگرگونی دنیا شرط لازم است اما کافی نیست.

نمی شود با دست رو دست گذاشتن ، انتظار و تمرکز بر نیکی ،جهان قشنگی ساخت، بلکه بایست با همت عالی آن را ساخت.

همان طور که گفتیم دنیا آیینه ی ما و بازتاب رفتارهای ماست، کژی های دنیا در اصل سایه ی ماست که بر دنیا افتاده است، هر وقت به قدر کافی شفاف و زلال شدیم، دنیا آفتابی خواهد شد.
 
بیاید برای تغییر دنیا از خودمان شروع کنیم، از کنار نابسامانی ها و ناهنجاری ها بی تفاوت رد نشویم و از خود بپرسیم این تیرگی انعکاس کدام بخش تاریک روحم است؟ سپس پنجره ی دل را به روی روشنایی بگشاییم.
                   « آی آدم از خودت خجالت بکش/ یه عکسی از عشق و رفاقت بکش
                        من اوّل از خودم شروع می کنم/ همین الآن رو زندگیت خط بکش »

 


زندگی در روشنایی : شاکتی گاوین
                                                                                        M.T






M.T☺

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com