This blog is about books, eBooks , my memories .

Friday, August 28, 2015

تنها صداست که می ماند

" Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value." 
Albert Einstein

هفته دولت گرامی باد. دولت تدبیر و امید دولت همدل مردم;-)

صبح امروز با این پیامک همراه اول بیدار شدم، گمونم دیروز ارسال شده و بایک کم تأخیر رسیده به مقصد.

سلام :-)

دوشنبه آغاز هفته ی دولت بود،  منم به نوبه ی خودم هفته دولت را به دولت تدبیر و ملت سرفراز تبریک می گویم و هفته خوشی را براتون آرزومندم.

گفتنی زیاد داشتم حیف که تایپ با این صفحه کلید به کندی پیش می رود، چون بهش عادت ندارم،  بله همون مشکل همیشگی ؛ ماهی ها تفریحات سالم ندارند با کابل ها سرگرمند و به همین سبب جى میل جوجه تیغی،  این جانب، دو سه روزیست که ستاره ی سهیل شده :-/
فعلن،  دارم این نامه ی کوتاه را از یک حساب دیگر و با تلفن همراه می نویسم:-)
نگران نباشید رو داستانهام کار می کنم،  چرا توقف کنم؟  مخصوصن حالا که خوش شانس ترم:-D   قصه اش را بعدن می گم ;-)
"

چرا توقف کنم، چرا؟
پرنده ها به جستجوی جانب آبى رفته اند
افق عمودی است
افق عمودی است و حرکت: فواره وار
و در حدود بینش
سیاره های نورانی می چرخند.
                                                   "
ایام به کام:-)

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com