This blog is about books, eBooks , my memories .

Thursday, August 15, 2013

چراغ سبز به وزرا و چهار پیج

پارمیس جان سلام


کابینه در انتظار چراغ سبز خانه ملت

مهم ترین تیپ این هفته داغ ترین بحث این روزها ست
 کابینه ی دکتر روحانی درانتظار رأی اعتماد مجلس به سر می برند. بعضی از وزرا چراغ سبز را دریافت کرده اند و امیدواریم دیگران نیز به زودی نظر موافق مجلس را به دست آورند
این حق مجلس است که برای دفاع از حقوق ملت در مورد وزرای پیشنهادی دقت و حساسیت لازم را به عمل آورد. امیدوارم وزرای این کابینه با همت مضاعف بتوانند نظر موافق مردم را جلب کنند و امید و سربلندی را برای کشورمان ارمغان بیاورند

گلایه ای که از  بعضی نمایندگان ملت در این روزها مطرح می شود، برچسب هایی است  که به وزرای پیشنهاد شده زده می شد. برچسب هایی مثل سران فتنه و.... وارد جزئیات نمی شوم، اما امیدوارم دوستان یادشان بماند که قول داده بودند اختلافات گذشته را کنار گذاشته و برای نجات کشور از بحران و مشکلات و گرفتاری های از هیچ کوششی دریغ نورزند



من+لینکدین

این هفته یک هفته کاملاً  لینکدینی برای من بود. عضویت در این سایت  برایم مفید بوده است. بیشتر روزهای چند مقاله خواندنی  را که روسای شرکت و دیگران  به اشتراک گذاشته اند را مطالعه می کنم، مقاله ها واقعاً جالب و آموزنده هستند
عضویت در هر شبکه اجتماعی مزایای خاص خود را دارد.گوگل پلاس، فیس بوک، تویتر و یوتیوب هر یک جذابیت های ویژه ای دارند و من همه ی آنها را دوست دارم . راستی این هفته آوتار فیس بوکم را از روباه به گربه تغییر دادم ، یک کم تکراری شده بود . البته سری هم به صفحه فیس بوک موزیلا زدم و عکس های جالبش را دیدم. موزیلا واقعاً دوست داشتنی است



 چهار پیج دردسر ساز

نمی دانم چرا ، چند هفته است که در تیپ های هفته از لری پیج می نویسم. اما این تیپ دوباره به او اختصاص دارد. دیروزهنگامی که مطلب لینکدین را می نوشتم، تصویری با 4 صفحه (پیج ) در آن پست قرار دادم، در آدرس فرضی لینکدین هم از 4 شماره استفاده کرده بودم
گویا عدد 4 برای بعضی از دوستان عزیز سؤ تفاهم به وجود آورده است. لازم می بینم توضیح مختصری درباره بنگارم

چون مطلب به لینکدین و ساختن صفحه مربوط می شد ، من ناخودآگاه به یاد صفحه لینکدین لری پیج افتادم. چند هفته قبل پروفایل چندین چهره سرشناس مانند رئیس جمهور اوباما، بیل گیتس، لری پیج، اریک اشمیت ، مارک زوکربرگ و چند نفر دیگر را در لینکدین مرور کردم. لری پیج 4 کانکشن داشت، برای همین موقع طراحی آن تصویر دیدم 4 صفحه به لینکدین ولری پیج مربوط است، همین و بس. امیدوارم شفاف سازی لازم صورت گرفته باشد. هرچند که فکر می کنم من می توانم از هر چند صفحه که خواستم در تصاویرم استفاده کنم
 
گوگل و موزیلا و یا دیگر شبکه ها ی مورد علاقه ام مثل اعضای خانواده ام هستند ، از همین رو درباره اشان مطلب می نویسم و یا با آنها شوخی می کنم.  اگر با آنها دشمنی داشتم ، صحبتی درباره اشان نداشتم



گیدئون این بار در استرالیا


آخرین تیپ این هفته به گیدئون مربوط است. این هفته گیدئون در یوتیوب یک سایت مربوط به فیلم معرفی کرده بود ، سایت خوبی است ، اگر قصد دارید یک فیلم کوتاه بسازید، کمک خوبی است. یک سایت استرالیایی (به یاد اسکیپی افتادم) با کارمندانی بسیار مهربان ، آنها برای جواب دادن به ایملیهایت وقت می گذارند
غیر از ورد ترکر ، فری ایبوک، هاب اسپات و چند سایت دیگر که سایت های ثابت من برای خواندن مقالات هستند. با پیوستن به لینکدین سایت های دیگری نیز به لیست علاقه مندیهایم افزوده گشته است، به همین خاطر تصمیم دارم که جمعه ها را به معرفی جالب ترین مقالات هفته اختصاص دهم


خب ، تیپ های این هفته به پایان رسید. می دانم  پست  فارسی دیروز، چپ چین شده بود. به بزرگواری خودتان ببخشید. وقتی همزمان از فارسی و انگلیسی استفاده می کنم، این اتفاق رخ می دهد. البته در نرم افزار ورد درست است، وقتی پست می شود. ساختارش به هم می ریزد. سعی می کنم در مقالات بعد برای عدم تکرار این مسأله،  هنگام استفاده از 2 زبان ، راست چین- چپ چین یکی را به صورت عکس استفاده کنم


سخن هفته

مردی که کوه را از میان برداشت، کسی بود که شروع به برداشتن سنگریزه ها کرد
ضرب المثل چینی

آخر هفته خوبی را برایتان آرزو می کنم       
                                                                                                             M.T

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com