This blog is about books, eBooks , my memories .

Thursday, September 12, 2013

لطفاً شرور نباشید



--

​ پارمیس عزیزم سلام

راستش این هفته برایت یک هفته فوق العاده بود، یک هفته فوق العاده خوب و یک هفته فوق العاده بد. فوق العاده خوب برای اینکه قصد داشتی اولین ویدیویت را بسازی ، خیلی شوق داشتی ، کوشش کردی و بالاخره موفق شدی. من ویدیویت را واقعاً دوست دارم، وقتی آن را می بینم می خندم ، جالب است

خواستم یکشنبه داستان ساخت ویدیویت را بنویسم، بنابراین پستی درباره آن نوشتم، اما پستم وسطهای راه ماند و به مقصد نرسید، گویا خطوط ارتباطی مشکل داشت.سعی تو هم برای آپلود ویدیویت بی نتیجه ماند. خیلی غصه خوردی ، می دانم و ناراحت شدی، کاملاً طبیعی است

اما الان آخر هفته است، حتماً ناراحتیت را کمی فراموش کرده ای، منم همین طور.  به قول شاعر

صورت نبست در دل ما کینه کسی                        آینه هر چه دید فراموش می کند


این هم یک تجربه دیگر بود، بالاخره دوست و دشمن را همین روزها می شود شناخت،کسی که دوستت باشد، حتی اگه کار تو رو دوست نداشته باشه، نمی گذارد غبار غم روی دلت بشیند . بگذریم

برای این که تو کاملاً موضوع را فراموش کنی، امروز یک کار جالب انجام دادم، با یک تیر دو نشان زدم. به وب میکر موزیلا فایرفاکس رفتم ، از پروژه ها ، پروژه پوستر فیلم را انتخاب کردم و یک صفحه کد نوشتم، هم کدها را تمرین کردم و هم برای فیلمت یک پوستر ساختم. الان حتماً خیلی خوشحالی نه؟


فیس بوک ، دوست لحظه های تنهایی

یک نکته دیگری که در این هفته دریافتم، درباره فیس بوک بود. من همچنان به مطالعات فیس بوکی ام ادامه می دهم، اما نکته ای که دریافتم ربطی به مطالعاتم ندارد. اگر در فیس بوک عضو یک گروه خوب باشی، یک گروه شاد و بامزه ( نه بی ادب) می توانی به جک ها و مطالبش بخندی و شاد شوی، مخصوصاً مواقعی که افسرده هستی.این یکی  از تأثیرات مثبت شبکه هاست


یاهو ما را دوست ندارد

بالاخره نوبت به یاهو رسید. یکی از نکات این هفته درباره یاهوست.ما از یاهو خیلی عصبانی شدیم وقتی دیروز می خواستیم یک ایمیل بسازیم و یاهو شماره ی ایران را نپذیرفت. مگر ما مسخره ی یاهو هستیم. واقعاً برای یاهو متأسفم . گوگل هم شماره ی ایران را نمی پذیرید، اما برای ساخت ایمیل از اینجا شماره نمی خواهد. خوب است یاهو ، شرکت هایی مثل مایکروسافت و فیس بوک را الگوی خود قرار بدهد و خدمات بهتری به کاربران ارائه دهد

امیدوارم یاهو از دست من نرنجد، این یک انتقاد و یک اعتراض به یاهو بود. خدا کند این تحریم ها برداشته شود، کشورها دست از جنگ و اختلاف و دشمنی بردارند، حقوق یکدیگر را رعایت کنند و به یکدیگر احترام بگذارند و به هم عشق بورزند

با همه ی دردسرهایی که این هفته با آن مواجه شدم، همچنان به موزیلا فایرفاکس، گوگل و فیس بوک عشق می ورزم ،تازه شاید به زودی به مای اسپیس هم ملحق شوم. از هم بهتر یک فیلم دارم ، که در اوقات ناراحتی آن را ببینم و بخندم و لینکدین را هم دارم که مطالب جدید یاد بگیرم

خدا کند بالاخره پنج شنبه ای از راه برسد که درباره برداشته شدن تحریم ها، دوستی ملت ها و صلح و عشق بنویسم. با شعار گوگل به تیپ های این هفته پایان می دهم، شرور نباشید، شرور نباشید، شرور نباشید و منو لایک بزنید. مرسی

راستی دوباره استقلال و پرسپولیس مساوی کردند، ما کری ها را درفیس بوک خواندیم بنابراین دوباره دراین باره نوشتن تکراری است


امیدوارم قطار زندگیت پیوسته بر روی ریل های خوشبختی و موفقیت حرکت کند
M.T



0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com