This blog is about books, eBooks , my memories .

Friday, May 29, 2015

کتاب هاتون رو دوست دارم

EYNTK IO 2015


دیروز توی ردیف اول میدان اسب دوانی
مردی که پشت سرم بود پرسید:
شما هنری چیناسکی هستید؟
ادامه داد: کتاب هاتون رو دوست دارم
گفتم: ممنون
پرسید: کدوم اسب رو ترجیح می دید؟
جواب ندادم
گفت: من چهارمی رو
شرطم رو بستم و برگشتم سرجام



پارمیس جان سلام،

چقدر چشم به راه امروز بودم، می گفتم شاید مثل cnet گزارش لحظه به لحظه بنویسم، ولی ماجراهای جالبتری برایم رخ داد:

صبح از ساعت 7:30 تا سر ظهر داشتم می نوشتم، حدس بزن چی ؟ داستان؟ نه حسب حال خودم را یک اتو بیوگرافی از لحظه ی تولد تا حالا، البته مختصر ، مدتها بود که قصد نوشتنش را داشتم، و امروز انجامش دادم، به مفصلی که باید باشه نیست، ولی بدک هم نیست، اگر عمری باقی بود و حوصله ای ؛ کامل تر می شود والا تا همین جایش هم خوب است، بسیاری از نکاتی که مایل بودم اطرافیانم بدانند را مکتوب کرده ام. این از صبح.


 
دور بعدی من ایستاده بودم و همان مرد دوباره پشت سرم بود
حداقل پنجاه جای دیگه براش بود که بایسته
ولی باز اومد سراغ من
در گوشم گفت: امروز شانس با اسبای اون طرفه
میدان خیلی شلوغه
گفتم : گوش کن،
مگه نمی دونی موقع مسابقه راجع به اسب ها نباید حرف زد؟
پرسید: این چه جور قانونیه؟
خدا هم این طوری قانون وضع نمی کنه
برگشتم و نگاهش کردم:
ولی من می کنم


ظهر داستان هایم را مرور کردم و سری هم به cnet The verge تا در حس و حال نمایشگاه گوگل بمانم؛ پیش بینی ها درست بودند زیرا اندروید نقطه ی کانونی این گردهمایی است.


بعد از دور بعدی پشت سرم رو نگاه کردم
مرد اون جا نبود
یکی دیگه از طرف دارامو از دست دادم
هفته ای دو سه تاشونو از دست می دم
خب
بگذار کافکاشونو بخونن


درباره ی باقی مسائل هم گرایشم فعلاً سکوت است، هر چند بیشتر از آنچه می پنداری خوش بینم، تا حالا که کارت ها خوب آمدند.

ایام به کام
                                                                                                                      M.T






M.T

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com