This blog is about books, eBooks , my memories .

Tuesday, July 21, 2015

هوا تماشایی است



بازم سلام،

دیشب هوا گرم بود و امروز صبح خیلی خنک؛ تو چند روز اخیر هوای متغیر و جالبی را تجربه کردیم ،خوشبختانه اینجا حادثه ی دلخراشی رخ نداد ولی ... ظاهراً دیگران به قدر ما خوش اقبال نبودند :(


« از کالج مرا به دلیل تقلب در امتحان متافیزیک اخراج کردند، هنگام امتحان از روی دست جان و روح پسر بغل دستی ام نگاه کردم. 
                                                                       وودی آلن   »


_______________________________________


17the May Dear Daddy-Long-Legs,

This is going to be extremely short because my shoulder aches at the sight of a pen. Lecture notes all day, immortal novel all evening, make too much writing.

Commencement three weeks from next Wednesday. I think you might come and make my acquaintance-- I shall hate you if you don't! Julia's inviting Master Jervie, he being her family, and Sallie's inviting Jimmie McB. , he being her family, but who is there for me to invite? Just you and Lippett, and I don't want her. Please come.

Yours, with love and writer's cramp.
Judy

اسم
Commencement  جشن فارغ التحصیلی ، آغاز
acquaintance آشنایی، آگاهی ، آشنا
cramp گرفتگی عضلات، درد شکم ، حصار، محدود کننده

صفت
immortal  جاودان، ازلی


17 ماه می

بابا لنگ دراز عزیز،

این نامه خیلی کوتاه می باشد. حتی از تماشای قلم و مداد شانه های من درد می گیرد. تمام روز نوشتن و نوشتن خیلی برای من سخت است.

جشن فارغ التحصیلی سه هفته ی بعد از چهارشنبه آینده شروع خواهد شد . بهتر است آن روز شما بیایید تا از نزدیک با هم آشنا شویم. اگر تشریف نیاورید من ناراحت می شوم.

جولیا از آقای جروی دعوت کرده بیاید. با هم قوم و خویش هستند.
سالی از جیمی دعوت کرده ، چون برادر اوست. پس من باید از چه کسی دعوت کنم؟ شما هستید و خانم لیپت.
دوست ندارم از خانم لیپت دعوت کنم. خواهش می کنم شما بیایید. با یک دنیا محبت و علاقه . در حالی که انگشتانم از نوشتن درد می کند.
جودی

_______________________________________



M.T☺

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com